Våra digitala sammankomster under mars – april 2021

Alla digitala träffar kommer att genomföras med tjänsten Zoom.

Onsdagen den 17 mars klockan 18.00 – Bildgruppen C
Länk till den digitala mötesplatsen publiceras i facebookgruppen för medlemmar och mejlas också till de medlemmar som tidigare har deltagit i Bildgrupp C:s digitala sammankomster. Den som inte har varit med tidigare, och inte heller är med i facebookgruppen, kan mejla till annmarie.genne@gmail.com för att få länken till mötet.

Onsdagen den 31 mars

Torsdagen den 8 april
klockan 18.00 –  Resultatredovisning och prisutdelning för Fyrklövern 2020 och Årets Bild 2019

Onsdagen den 14 april

Torsdagen den 15 april
klockan 18.00 – Kom igång med Zoom
En informations- och övningskväll för den som känner sig lite osäker på på hur digitala möten med Zoom går till. En länk till den digitala mötesplatsen kommer att skickas med e-post till alla medlemmar någon vecka innan mötet tillsammans med en liten instruktion om hur man gör för att delta. Tillsammans ser vi till att alla som vill kommer in i mötet och får tekniken att fungera. Vi går också igenom hur Zoom-tjänsten fungerar – i lugn och ro. Lite bilder ska vi också titta på.

Torsdagen den 22 april
klockan 18.00 – Medlemsmöte
Vi informerar om vad som händer i föreningen och svarar på frågor.
Efter detta kommer vår medlem Dan Larsson att visa bilder.

En länk till den digitala mötesplatsen kommer att skickas via e-post till alla medlemmar ungefär en vecka innan mötet.

Onsdagen den 28 april

Torsdagen den 29 april
klockan 18.00 – Hur man blir en bättre däggdjur- & fågelfotograf
Ett webinar med naturfotograf Niklas Virsen, som också driver företaget Fröstad Naturfoto. Under c:a en timma delar Niklas med sig av tips och råd till oss som vill bli bättre på att fotografera däggdjur och fåglar.

Det blir också möjlighet att ställa frågor.

En länk till den digitala mötesplatsen kommer att skickas via e-post till alla medlemmar ungefär en vecka innan webinaret.

Man kan läsa mer om Niklas och Fröstad Naturfoto på www.frostadnaturfoto.se

Alla medlemmar hälsas varmt välkomna till våra digitala träffar!